Shop More Submit  Join Login
About Film & Animation / Professional Member Elisabeth AlexandraFemale/Indonesia Recent Activity
Deviant for 1 Year
Needs Premium Membership
Statistics 543 Deviations 5,462 Comments 12,485 Pageviews

Newest Deviations

Watchers

Activity


Title says it all, and i broke it like.... today, it happens when my (adoptive) brother slipped the internet (technically it was my fault... but it was not my problem) and now, the computer chip is broken (sorta)


So don't be angry at me if i reply/make arts/doing stuff late 3:

And if u have my skype, well, sorry if i didn't answer your call/messages...

End of story T.T
Remember me? by ElisabethArtist
Remember me?
"the pony who has a lion-like tail?"

yes, i remember you, Nebula XD
at least i have a paint software that can make the background transparent -_____-

Base (c) XteySockies
Nebula (c) me
art and design (c) me

P.S: this is her new look actually, slightly different from the preview mane cuz i have no mane ideas left in my brain XD
Loading...
My Stuffon minecraft XD by ElisabethArtist
My Stuffon minecraft XD
geesh, i think i'm too poor to buy stuff XD
(skyblock :P)

i'm at Wal-craft server, if u wanna play with me, plz: wal-craft.eu
Loading...
is this the new deviantART????? by ElisabethArtist
is this the new deviantART?????
omg wat
i just left like... A DAY, omg... am i in future?????

asdfghjkl
Loading...
Answer #3, the moon?... by ElisabethArtist
Answer #3, the moon?...
an answer for LightningStarMLP

i actually don't understand what r u asking.... sooooooo.... have some moon cheese ;3
Loading...

deviantID

ElisabethArtist's Profile Picture
ElisabethArtist
Elisabeth Alexandra
Artist | Professional | Film & Animation
Indonesia
bored, here's twi looking at something :iconderpy-plz:
Interests

AdCast - Ads from the Community

×

Comments


Add a Comment:
 
:iconnewjoy8520:
newjoy8520 Featured By Owner 6 days ago  Hobbyist Digital Artist
Freddy's Fazbear Pizza exist.
Reply
:iconelisabethartist:
ElisabethArtist Featured By Owner 5 days ago  Professional Filmographer
Oh watThis is gonna be my nightmare if there is an actual Freddy there (and dat creepy foxy)
Reply
:iconnewjoy8520:
newjoy8520 Featured By Owner 5 days ago  Hobbyist Digital Artist
Foxy is cute :D 
Bonnie looks beautiful
Freddie is a waiter
Chica has no Eyebrows
Golden Freddie is Golden Ore from Minecraft
Bon-Bon looks like a clown
New Foxy looks like a girl.
New Freddie LOOKS THE SAME WITH FREDDIE URRGHH
Reply
:iconelisabethartist:
ElisabethArtist Featured By Owner 5 days ago  Professional Filmographer
waaaaaaiiiiit, the new Foxy and Freddy???
Reply
(1 Reply)
:iconcassiaponyartist:
CassiaPonyArtist Featured By Owner Oct 5, 2014
Wanna play Minecraft together?
Reply
Add a Comment: